عبد عند جاري

كل الى كنت عاوز اعمل سكس مع واحد راجل ودلوقتى انا بقيت عبد وخنزير لا جارى سيدى خالد وبنفز كل اوامره الى راضى بيها والى مش راضى وبكون مبسوط رغم شده الالم والقرف والاهانه وده يثبت انى مولود عشان اكون خول وعبد وكلب وخنزير بس كنت مستنى الراجل الحقيقي الى يخرج منى كل ده .
كنت قاعد فى بيتى بعمل شغلى لما الباب خبط وسيدى خالد دخل تجاهلنى وراح على الصاله قفلت الباب ورحت وراه قالى انزل على ركبك يا مبوله نفزت اوامرة وفتحت بقى فتحت سوسته بنطلونه وطلع زبرة ودخلو فى بقى وترتر بعنف جوا زورى ولما خلص قعد يخبط بزبره على شفايفى عشان اخر كام نقطه ترتره ماتقعش عا الارض وكمان لحقت الكام نقطه الى نزلو على جزمتو والارض ولحستهم وراح قالى ده وقت اننا نكلم فى الى جى اقلع وتعالى ازحف ورايا قعد على الكنبه وقالى قلعنى الجزمه والحسها وانا بكلمك امم ريحت جزمتو شديده جدا ووسخه وابتديت الحس جزمتو ورجليه والوساخه من بين صوابعه , دلوقتى يا خول انت اتعودت على انك تكون عبدى ومن هنا ورايح ده هايبقى دورك فى الحياه جهز نفسك يوم السبت عشان الاختبار بتاعك تكون جاهز الصبح ومستنينى فى الجراج وبلختبار ده ها احدد انت تنفع عبدى ولا لا اى غلطه هاتتعاقب بشده ومش هارحمك ها لو فاهم عاوزك تهوهو زى الكلاب وتهز طيزك رحت مهوهو وهزيت طيزى دلوقتى روح هات لى الفرشه الى بتنضف بيها الحمام ببقك اديتها لا سيدى زى الكلب المطيع ولفيت ورفعت طيزى فى الهوا فلقست وفتحت خرمى فضل يدخل الفرشه المدورة ام شعر فى خرمى و يخرجها ويدخلها وكانت طيزى الوسخه بتنزل الخره قالى ايه خرمك ده الوسخ كل دى وساخه بتنطق من طيزك كلب وسخ بس ازاى وسخت الارض بتاعتك بس ابتدى يدخل الفرشه تانى وينضف طيزى وبعدين خرجها وقعد يمسحها فى وشى و خلانى اكل الخره بتاعى من الارض
راح قالع الحزام ونزل لسع على كل جسمى بس القزاره الى عملتها ياخول واضح انى هاخد وقت فى تمرين طيزك المتناكه دى .
راح جاب حبل غسيل ونيمنى على ضهرى ورفع رجلى وخلى خرمى مفلقس وربط رجلى فى ايدى فى رقبتى وجاب مشابك وحطها فى بضان وزبرى وجاب تلات شمعات وحطهم فى خرم طيزى و وقعدو ينقطو وانا مش عارف اتالم لانو حشر فرشه التواليت فى بقى وقالى ها اعدى عليك بليل ياخول . خرج ورجع بليل لقى الشمع ساح على طيزى وزبرى ازرق من المشابك وانا شبه مغمى عليا من الارض طلع بتاعو ترتر عليا فا فوقت وراح فاكاكنى وشال المشابك وابتدى يدعك زبرى لما الدم رجع لا زبرى ابتدى يقفش جامد واتالمت اوى
وقالى عاوزك بكره نضيف مستحمى ومش لابس غير المايوة تحلق شعر جسمك كلو باطك وزبرك وطيزك لو شفت شعره واحده ها اطفى السجاره بتاعتى مكان ما الشعره طالعه ونام عشان يومك طويل بكرا وراح خرج وقفل الباب قومت شيلت الشمع من طيزى وكان صعب اوى انى احلق شعر طيزى الملتهبه من الشمع السايح وكنت بعيط وانا بحلقها بس كنت مرعوب من العقاب ,.
الصبح نزلت الجراج بلمايوة بس لقيت سيدى فى عربيتو قالى ها حلقت قلت له اة ياسيدى قالى نزل المايوة فرجنى من غير ما ابص حواليا اشوف فيه حد ولا لا نزلت المايوة قالى فل يا خول وجرنى من بضانى للعربيه .
ساق سيدى لحد مزرعته فى البلد بتاعته ولما وصلنا المزرعه قالى اقلع المايوة دلوقتى معاد اختبارك غمى عينى وربطنى بطوق كلاب وجرنى وراه وانا ماشى على رجلى مشينا حبه فى ارض زراعيه كده بعدين رمله شال الى على عينى ولقيت ارض رمله وسط زرع وفيه اربع خوازيق مدقوقين فى الارض نام على الارض الى كانت متطينه وربط ايدى ورجلى فى الخوازيق الى عا الارض فى شكل علامه اكس قالى افتكر انا ليا مستوى عالى فى اختيار عبيدى وراح جاب عسل او ماده لزجه مسكره ودلقها على زبرى وبضانى مافهمتش ده ايه غير لما لقيت بيت نمل احمر بين رجلى المفشوخه على الارض النمل اول ما شم ريحه العسل على زبرى ابتدى يهجم عليه ويعض ويقرص في زبرى وبضانى وانا ابتديى اصرخ واقوله ارحمنى ياسيدى ارجوك والدموع نازله من عينى ايه يا خول بتعيط ليه زي الحرمه هوة انت مش متمتع زيي انا اصلى المنظر ده ممتعنى وصرخ زى ماتحب ماحدش هايسمعك
بدات اترجاه واقوله ارجوك ارحمنى الالم جامد جدا ده غير انى حست ان فيه نمله بتحاول تدخل من خرم زبرى بس اتزنقت وماتت قبل ماتدخل قالى مهو ياخول ده الهدف انك تتالم مهو الالم ليك متعه ليا وراح مطلع زبرو ترتر عليا لاونص الترتره جت فى بقى لانى كنت فاتحو بصرخ وراح سابنى ومشى ماعرفش فات قد ايه وقت بس انا كنت بموت من الالم والنمل عمال يقرص فى زبرى وانا نايم فى الطين عريان والشمس حاميه اوى رجع لقانى عرقان وبحاول افك الحبل من غير نتيجه قالى ايه ده ايه الى طالع على زبرك ده وقعد يقتل النمل بجزمتو ويدوس على بضانى وزبرى جامد وراح مطلع زبرو وترتر علي المنطقه دى فا هرب النمل , وابتسم وقالى ها لسه عاوز تكون عبدى قلت له اة ياسيدى ارجوك انا محتاج اكون عبدك ارجوك وشكرا ياسيدى راح فكنى من الخوازيق وقالى ورايا يا شرموطه وصلنا مزرعته وغسلنى بخرطوم الميه الساقعه وادنى انبوبه مرهم قالى ده دهان عشان قرص النمل زبرك احمر وبقى وارم اول مادهنتو حسيت بنار طلع مرهم موف بتاع العضلات ابتديت اصرخ واتنطت من الالم الغير محتمل وسيدى اخيرا قرر يرحمنى و راح فاتح الخرطوم على زبرى وبضانى عشان يطفى نارهم

أضف تعليق

